Προτάσεις Εγγράφων για τις ΕΔΥ

Εδώ θα βρείτε τα απαραίτητα έγγραφα που αφορούν τον συντονισμό των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ) των σχολικών μονάδων αρμοδιότητας του 2ου ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Ανατολικής Αττικής, όπως προβλέπεται στο Υπ. αριθμ. 134960/Δ3-ΦΕΚ B 5009 – 27.10.2021Ενιαίος κανονισμός Λειτουργίας των Σχολικών Δικτύων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) και των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.) των σχολικών μονάδων της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης”.

Οι παρακάτω προτάσεις για τη σύνταξη των εγγράφων, για τη δημιουργία των οποίων ευχαριστούμε θερμά τον Προϊστάμενο του 2ου ΚΕΔΑΣΥ Γ΄ Αθήνας κο Μπουσδούνη Ιωάννη, μπορούν να αξιοποιηθούν από τις Ε.Δ.Υ. και να τροποποιηθούν ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην ανάρτηση Πρωτοβάθμια / Δευτεροβάθμια Οδηγός ΕΔΥ: Συντονισμός-Οργανωτικά-Προτεραιότητες-Διεπιστημονική Συνεργασία-Σχέδια της ιστοσελίδας e-special.gr

Έντυπα εγγράφων Αξιολόγησης και Παράλληλης Στήριξης – Συνεκπαίδευσης

Εδώ θα βρείτε τα έντυπα εγγράφων που στέλνει το σχολείο στο 2ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Ανατολικής Αττικής.

  • Έντυπα για την αξιολόγηση μαθητή/τριας

Τα έγγραφα αυτά αποστέλλονται, μαζί, από το σχολείο όταν πρόκειται να αξιολογηθεί ένας μαθητής ή μία μαθήτρια από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (θα πρέπει πρώτα να τα ζητήσει το ΚΕΔΑΣΥ)

  1. Περιγραφική Παιδαγωγική Έκθεση
  2. Πρακτικό Συλλόγου
  • Έντυπα για τον/την εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης – Συνεκπαίδευσης, ανά βαθμίδα

Ο/Η εκπαιδευτικός της Παράλληλης Στήριξης – Συνεκπαίδευσης οφείλει να συντάσσει έκθεση αξιολόγησης στο τέλος της σχολικής χρονιάς, η οποία θα αποστέλλεται στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., με ευθύνη της Διεύθυνσης του σχολείου, για τον φάκελο του/της μαθητή/τριας. Το έγγραφο αυτό φέρει υποχρεωτικά το λογότυπο του ΕΣΠΑ.
(Η έκθεση αυτή είναι απαραίτητη όταν γίνεται αίτημα ανανέωσης της Π.Σ. – Συνεκπαίδευσης)

  1. Έγγραφο για τον/την εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης – Συνεκπαίδευσης του Νηπιαγωγείου
  2. Έγγραφο για τον/την εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης – Συνεκπαίδευσης του Δημοτικού
  3. Έγγραφο για τον/την εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης – Συνεκπαίδευσης του Γυμνασίου και Λυκείου

“Υπάρχει ΛΥΣΗ” – Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό και διαδικτυακό εκφοβισμό με STOP Motion Animation

Μαθητές στη Θεσσαλονίκη δημιούργησαν ένα βίντεο κατά του bullying και στέλνουν ένα δυνατό μήνυμα

Μαθητές στη Θεσσαλονίκη στέλνουν ένα δυνατό μήνυμα κατά του bullying με ένα βραβευμένο φιλμάκι, το οποίο θα προβληθεί στο Ευρωκοινοβούλιο.

Θέλοντας να σταθούν στο πλευρό των παιδιών που υποφέρουν ή έχουν υποφέρει στο παρελθόν από τον σχολικό εκφοβισμό, πέντε μαθητές από τη Θεσσαλονίκη θέλησαν να στείλουν το δικό τους, δυνατό μήνυμα και δημιούργησαν ένα βίντεο με την τεχνική stop motion animation, το οποίο έχει τον αισιόδοξο τίτλο «Υπάρχει λύση».

Δημιουργοί του βίντεο είναι η Χριστίνα και ο Χρήστος, μαθητές της πέμπτης δημοτικού, ο Χρήστος και ο Επαμεινώνδας της έκτης και ο Γιώργος της β’ γυμνασίου, όλοι τους μέλη της ομάδας stop bullying animation του 6ου Διαπολιτισμικού Σχολείου Κορδελιού Ευόσμου. Μάλιστα, το φιλμ που δημιούργησαν κατέκτησε την πρώτη θέση στον ψηφιακό διαγωνισμό που διενεργούν από κοινού το British Council και το Διεθνές Κέντρο Ολυμπιακής Εκεχειρίας για 8η συνεχή χρονιά υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Σέβομαι τη Διαφορετικότητα». Μάλιστα, το έπαθλο είναι ένα ταξίδι στην Έδρα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Δείτε εδώ το βίντεο “Υπάρχει λύση”.

 

Το νέο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων για όλα τα Απολυτήρια, Πτυχία, Μεταπτυχιακά και Διδακτορικά

Οι Τύποι Προσόντων αντιπροσωπεύουν ομάδες/κατηγορίες τίτλων που έχουν κοινά χαρακτηριστικά,
αλλά είναι διαφορετικές μεταξύ τους

Καθορίστηκαν από τον ΕΟΠΠΕΠ τα οκτώ επίπεδα του νέου Εθνικού Πλαισίου Προσόντων από τη Πρωτοβάθμια έως την Τριτοβάθμια εκπαίδευση, μετά  την ψήφιση σχετικών διατάξεων στη Βουλή.

Κάθε επίπεδο αντιστοιχεί σε συγκεκριμένα μαθησιακά αποτελέσματα, δηλαδή  σε συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες τις οποίες ένας εκπαιδευόμενος αναμένεται να γνωρίζει, να κατανοεί και να είναι είναι ικανός να εφαρμόσει μετά την επιτυχή ολοκλήρωση μιας μαθησιακής διαδικασίας.

Τα βασικά  εργαλεία του Ελληνικού Πλαισίου Προσόντων είναι δύο:

1. Οι Περιγραφικοί Δείκτες εκφράζουν τα μαθησιακά αποτελέσματα που απαιτούνται για την απόκτηση ενός τίτλου σπουδών (προσόντα) που χορηγείται σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο. Οι δείκτες είναι σχετικά σύντομοι, γενικοί και χωρίς καμία αναφορά σε κάποιο συγκεκριμένο πεδίο μάθησης (π.χ. διοίκηση, οικονομία).

 2. Οι Τύποι Προσόντων αντιπροσωπεύουν ομάδες/κατηγορίες τίτλων που έχουν κοινά χαρακτηριστικά, αλλά είναι διαφορετικές μεταξύ τους.

Για παράδειγμα, το δίπλωμα ΙΕΚ και το πτυχίο ειδικότητας του Μεταλυκειακού Έτους-Τάξη Μαθητείας του ΕΠΑΛ ανήκουν σε διαφορετικούς Τύπους Προσόντων  αλλά και οι δύο τύποι κατατάσσονται στο Επίπεδο 5 του Ελληνικού/Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.

ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ – Από τη θεωρία στην πράξη

Επιμορφωτική ημερίδα για τους/τις νηπιαγωγούς που ανήκουν στην αρμοδιότητα του 2ου ΚΕΣΥ Ανατολικής Αττικής.

Για να κατεβάσετε την παρουσίαση πατήστε εδώ.

Γνωριμία και συζήτηση με τη Διεπιστημονική ομάδα του ΚΕΣΥ – Ημερίδα νηπιαγωγών

Επιμορφωτική ημερίδα για τους/τις νηπιαγωγούς που ανήκουν στην αρμοδιότητα του 2ου ΚΕΣΥ Ανατολικής Αττικής.
Για να κατεβάσετε την παρουσίαση πατήστε εδώ.

Ψυχοσυναισθηματικές Επιπτώσεις του Διαζυγίου στα Παιδιά

Επιμορφωτική ημερίδα για τους/τις νηπιαγωγούς που ανήκουν στην αρμοδιότητα του 2ου ΚΕΣΥ Ανατολικής Αττικής.
Για να κατεβάσετε την παρουσίαση πατήστε εδώ.